środa, 17 czerwca 2015

Co w trawie piszczy

 CZERWONY ROBAK NA PIERWSZYM PLANIE
I POWRÓT DO ŚWIATA ŻYWYCH

Witam po bardzo bardzo długiej nieobecności.Niestety przez duży kawałek czasu nie miałam możliwości uzupełniać mojego bloga, ani nawet robić jakichkolwiek zdjęć poza ewentualnie łazienkowym selfie ;) Praca pochłonęła sto procent mojego czasu, lecz teraz wracam z nowymi siłami przed mój obiektyw! Już nie mogę doczekać się efektów ;)

Dziś chcę przedstawić małego robaczka który przykuł moją uwagę ;)

Zapraszam! 






















6 komentarzy:

  1. Genialne makro! Już nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć i bardzo się cieszę, że powróciłaś do prowadzenia bloga :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Miałaś swój udział w moim powrocie tutaj. Dziękuję ;*

      Usuń
  2. Piękno natury uchwycone w obiektywie profesjonalistki można sie wpatrywać godzinami coś nie bywałego tak Trzymaj czekam na więcej zdjęć;* ;* :):) Maks

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszło, super ostrość i super kolory :)

    OdpowiedzUsuń